fbpx

Blogabonnement

Behaal hoge posities in Google en bouw expertstatus op, zonder dat het je tijd kost

Blogabonnement: blogs laten schrijven voor jouw bedrijf

Bloggen is een geweldige manier om meer websitebezoekers, leads en klanten aan te trekken. Elke blog op je website is een gelegenheid om te scoren in Google. Door je blog actief te houden, zorg je dat jouw online vindbaarheid als een olievlek uitbreidt. Zo weten steeds meer mensen hun weg naar jouw website te vinden. Tegelijkertijd laat je zien dat jij dé expert bent in jouw vak en bouw je vertrouwen op bij je doelgroep. Reden genoeg om te gaan bloggen dus!

De kracht van bloggen

Bedrijven die consistent elke maand bloggen, zien op de lange termijn gemiddeld de volgende resultaten ten opzichte van bedrijven die géén blog hebben:

0 %
Meer websitebezoekers
0 %
Meer leads per maand
0 X
Return On Investment

En dat zijn niet eens de enige voordelen van bloggen. Wat dacht je van…

✔️ Vergroot je online vindbaarheid

✔️ Geef karakter aan je bedrijf

✔️ Trek meer bezoekers, leads en klanten aan

✔️ Laat zien dat jij de expert in jouw vak bent

✔️ Meer kans op links naar je site

✔️ Bouw een band op met je lezers

✔️ Regelmatig iets om op social media te delen

Blogs laten schrijven?

Blogs schrijven voor je bedrijf brengt een heleboel voordelen met zich mee. Maar er is ook een nadeel: een blog bijhouden kost tijd. Best veel zelfs. En als ondernemer heb je het ongetwijfeld al behoorlijk druk. Voor je het weet, kom je er maandenlang niet aan toe om een blog te schrijven. 

Bovendien is blogs schrijven een vak apart. Veel ondernemers zijn fantastisch in wat ze doen. Maar als ze er iets over moeten schrijven, staren ze zich urenlang blind op een knipperende cursor in een leeg Word-document. En dan heb ik het nog niet eens over SEO gehad. Want ook dát kost de nodige ervaring. 

En that’s my cue! Waarom zou je jezelf kwellen en elke maand hele dagen besteden aan het schrijven van blogs (om nog maar te zwijgen over de SEO optimalisatie ervan), als je het ook makkelijk kunt uitbesteden? Ik zorg ervoor dat er elke maand, elke twee weken of elke week een blog klaarstaat, zonder dat het jou tijd kost. Zo zie je het aantal bezoekers op je website elke maand toenemen, zonder dat je daar iets voor hoeft te doen.

Bedrijven waar ik al blogs voor schreef:

IMU logo
thetford logo transparant

Stel je eens voor...

  • Je ziet het aantal bezoekers op je website elke maand stijgen
  • Klanten weten hun weg naar jouw website te vinden, zonder dat je er iets voor hoeft te doen
  • De eindeloze uren schrijven en schrappen zijn verleden tijd. Je kunt er met een gerust hart op vertrouwen dat jouw content voor je wordt geregeld
  • Mensen weten dat jij dé expert bent in jouw vakgebied en hebben vol vertrouwen in je

Dit is PRECIES wat je ervaart als je kiest voor een blogabonnement.

ZO WERKT HET

Een succesvolle blog in 3 stappen

blogabonnement keuze

1. Kies een van de 3 blogabonnementen

Kies het abonnement dat het best bij jouw ambities past en plan een (vrijblijvende) kennismaking in via de knop onderaan deze pagina.

blog schrijven

2. Ik schrijf blogs voor je

Na de kennismaking ga ik voor je aan de slag. Ik schrijf, optimaliseer en lever je blogs maandelijks of wekelijks aan. Via Google Drive, een Word-document óf rechtstreeks in jouw CMS: jij beslist. Het enige wat jij nog hoeft te doen, is op publiceren klikken.

relax

3. Zie de resultaten binnenkomen

Zodra ze online staan, zijn blogs een passieve manier om websitebezoekers, leads en klanten aan te trekken. Je hebt wel wat geduld nodig. Gemiddeld duurt het ongeveer 3 maanden totdat je de eerste resultaten ziet.

I PRESENT TO YOU

Blogabonnementen

Kies hieronder het blogabonnement dat het beste past bij jouw ambities. Over het algemeen geldt: hoe vaker je blogt, hoe sneller je resultaten ziet.

Light

Medium

Pro

* Over het algemeen presteren langere blogs in Google beter dan kortere teksten. Per blog onderzoek ik hoe lang het artikel moet zijn om goed te scoren in Google. Daarom zal de lengte per artikel wat variëren. De meeste artikelen die ik schrijf zijn tussen de 800 en 2000 woorden. 

No worries: een kennismaking is gratis en vrijblijvend

FAQ

Veelgestelde vragen

Ik ben van mening dat je het meest uit het blogabonnement haalt als je het een tijdje volhoudt. Het duurt vaak even voordat je écht de vruchten gaat plukken van regelmatig bloggen. Tegelijkertijd wil ik jou als klant ook de nodige flexibiliteit bieden. Daarom werk ik niet met verplichte lange contracten en kun je per maand kiezen of je verder wilt gaan met het blogabonnement. 

Natuurlijk kan dat! Ik schrijf regelmatig blogs op basis van podcasts. Door jouw podcast uit te laten werken als blog kom je niet alleen de mensen die liever lezen tegemoet, maar zorg je meteen voor betere vindbaarheid in Google.

Dat is geheel aan jou! Wil jij dat jouw blogs vanuit jou worden geschreven en dat je eigen naam bij de blogs komt te staan? Dan regel ik dat voor je. Ik werk dan als een ghostwriter. Zodra jij voor de blogs betaald hebt, is de content van jou en hoeft mijn naam er niet bij te komen staan. 

Vind je het fijn als mijn naam er wel bij komt te staan? Ook dat is mogelijk. Zoals ik al zei: de keuze is aan jou. 

Bij een blogabonnement ontzorg ik je zoveel mogelijk. Ik schrijf de blogs, zet ze in jouw CMS en zet er eventueel ook een afbeelding bij. Het enige wat ik nog van jou vraag, is dat je de blogs even checkt voordat ze live gaan. Zo weten we zeker dat de info in de blogs 100% klopt en in lijn is met wat jij wilt uitstralen. 

– AAN DE SLAG – 

Ben jij klaar om jouw marketing een boost te geven met blogs?

Plan dan vandaag nog een kennismaking via onderstaande knop ⬇️

No worries: een kennismaking is gratis en vrijblijvend

Zij gingen je al voor:

Ik ben super blij met Deborah. Ik blogde zelf al jaren maar ik merkte dat het me veel tijd kostte en dat ik eigenlijk veel liever podcasts maak. Ik heb met de IMU en De Psychologie van Succes 2 podcast kanalen die wekelijks in audio- en videovorm uitkomen en Deborah schrijft deze uit naar blogs. Ik vind het heel fijn dat de blogs als kwalitatieve, op zichzelf staande artikelen zijn geschreven en ook SEO-technisch goed in elkaar zitten. Ook vind ik het echt top dat ze in het voren kan werken en heel snel kan leveren als wij zelf eens laat zijn met nieuwe afleveringen. Aanrader!

Testimonial Tonny Loorbach
Tonny Loorbach

Eigenaar IMU & Psychologie van Succes

Voordat ik met Deborah ging werken liep ik elke maand achter de feiten aan. Ik schreef wel blogs maar ze bleven uiteindelijk maar op mijn computer staan doordat ik geen tijd had om ze netjes te verwerken op mijn site. Dit frustrerende proces is volledig opgelost door met Deborah te werken. We hebben nu een goedlopend systeem waarbij ik elke week een SEO proof blog krijg in mijn eigen schrijftaal, volledig opgemaakt op mijn website. Ik hoef er vrijwel niks aan te doen behalve samen de thema’s te bepalen. Vervolgens gebruik ik de blog om een mail te sturen naar mijn volgers waar ik veel nieuwe klanten uithaal. Zonder Deborah zou die klantenmail ook uitgesteld worden. Deborah weet zich moeiteloos in te leven in mijn bedrijf en klantenbestand en kan je met een gerust hart je geschreven content toevertrouwen.

Wil and the People

Willemien van der Veen

Wil+ThePeople

Deborah is de perfecte persoon om aan redactionele stukken te werken. Ze maakt van technisch uitdagende bronnen heldere Nederlandstalige teksten en is niet vies van extra opzoekingswerk om een uniek resultaat af te leveren.

Cédric van Loon ITDaily

Cédric van Loon

Hoofdredacteur ITDaily