Projecten waar ik trots op ben
Ik kan je natuurlijk vertellen dat ik vet goed ben in het schrijven van content & copy. Maar om eerlijk te zijn: ik ben niet zo’n blaaskaak. Daarom laat ik liever zien wat ik zoal voor andere bedrijven doe – of heb gedaan. Zodat jij een goed beeld krijgt van wat ik voor JOU kan doen.
En denk je nu na het zien van deze projecten: “Dit wil ik ook!”? Klik dan op onderstaande knop om een (gratis en vrijblijvende) kennismaking in te plannen.
No worries: met zo’n kennismaking zit je nog helemaal nergens aan vast.
Shopify
Overweeg je een webshop te beginnen? Dan is Shopify waarschijnlijk het eerste platform waar je aan denkt. Shopify maakt het laagdrempelig om een webshop op te starten en groeide daardoor uit tot een van de grootste webshop-platformen ter wereld.
Als onderdeel van het Nederlandse blogteam van Shopify, schreef ik tientallen blogs voor de Shopify-website. Marketingtips, regelgeving voor webshops, maar ook deep dives in verschillende doelgroepen: de onderwerpen waarover ik schreef gingen alle kanten op en juist daarom vond ik deze opdracht zo fijn.
IMU
De IMU, oftewel de Internet Marketing Unie, is de thuisbasis van menig ondernemer in Nederland. Naast de 3 software pakketen (Phoenix voor websites, Plug & Pay voor betaalpagina’s en Huddle voor communities) leert de IMU ondernemers alles over online marketing.
Jarenlang schreef ik blogs voor de IMU op basis van de IMU Podcast en later de Marketingpraat podcast. Zo kon je de podcast niet alleen luisteren, maar ook de belangrijke punten nog eens rustig teruglezen.
Naast de podcast-blogs, schrijf ik ook regelmatig nieuwsberichten voor de IMU. Hiervoor struin ik het internet af naar marketingnieuws, pitch ik een aantal onderwerpen die relevant zijn voor het IMU-publiek en maak hier vervolgens een uniek nieuwsbericht van.
Psychologie van Succes
De Psychologie van Succes podcast is al jaren een van de populairste podcasts in de categorie ‘business’. Toen ik een oproepje zag om blogs te schrijven voor deze podcast, wist ik dan ook niet hoe snel ik moest reageren. Ik schreef een proefblog en werd uiteindelijk gekozen uit 1000+ reacties.
Net als voor de IMU, schreef ik ook voor de Psychologie van Succes elke week een blog op basis van de nieuwste podcast. Geen letterlijke transcriptie, maar een op zichzelf staand artikel. Ook deed ik een zoekwoordonderzoek en maakte ik de blogs SEO-proof.
Keuzehulp
Zoek je een nieuwe wasmachine, wasdroger, koelkast, laptop of kinderwagen? Dan raak je al snel verzeild in een wirwar aan opties en verschillende modellen. Keuzehulp helpt je uit de brand: nadat je 5 snelle vragen invult, krijg je een top 3 te zien van apparaten die het meest geschikt zijn voor jou.
Keuzehulp schakelde mij in om blogs te schrijven voor de verschillende categorieën waar de site over adviseert. Het doel: meer organische bezoekers naar de website aantrekken. Om dit voor elkaar te krijgen, deed ik regelmatig een zoekwoordonderzoek, maakte ik een content planning en schreef ik SEO-proof blogs (die óók nog eens fijn en nuttig zijn om te lezen).
Thetford
Thetford is de wereldwijde marktleider voor vrijwel alles wat je nodig hebt voor een camper of caravan, zoals: sanitaire systemen, koelkasten en kookapparatuur. Aangezien een eigen camper met dikke letters bovenaan mijn bucketlist stond, was ik dolblij dat ik door Thetford werd benaderd om blogs te schrijven.
Elke maand schrijf ik voor Thetford een uitgebreide Engelstalige blog, over een onderwerp dat die maand relevant is. Hiervoor doe ik een uitgebreid zoekwoordonderzoek, zodat de blog niet alleen leuk is om te lezen, maar ook goed scoort in Google.
The Future Mobility Network
The Future Mobility Network bouwt aan de mobiliteit aan de toekomst. Het doel? Mensen op een duurzame, veilige en gezonde manier van A naar B te krijgen. Om dat voor elkaar te krijgen, ontwikkelen ze de meest innovatieve concepten, zoals bezorgrobots en automatisch rijdende shuttles.
In september 2022 lanceerde The Future Mobility Network een nieuwe website en daarvoor mocht ik de teksten schrijven. Met deze nieuwe website wilden ze af van de wat statige oude website en een imago neerzetten dat veel meer bij het bedrijf past: vlot en modern. Naast het schrijven van de website, schrijf ik ook maandelijks nieuwsartikelen en redigeer ik teksten over de verschillende projecten die het bedrijf neerzet.
Hoe kan ik jou helpen?
Ben jij het volgende succesverhaal? Ik kan niet wachten om alles te horen over jouw project! Klik op onderstaande buttons om meer te lezen over mijn diensten óf om meteen een kennismaking in te plannen.